fredag den 5. april 2013

Charmekluden blev færdig april 2012


Så blev charmekluden færdig. Jeg var gået lidt i stå da jeg nåede til blonden der skal være i kanten hele vejen rundt på de lange sider.
Jeg havde ikke lige overskud til at sætte mig ind i mønsteret. Der var så meget andet der fyldte mere i mit lille hoved. Men Pia ( min skønne veninde gennen mange år) kom forbi til en kop te.
Hun skulle lige se hvor langt jeg var. Og ja jeg manglede kun blonden.
Hun gaflede det med hjem, det skal jo være færdigt. En uge senere til Pia og Jenses sølv bryllup lå det så færdigt ved gave bordet. Men i det selvskab er der ingen der reagere på at der ligger strik de mærkeligste steder. Både Pia og jeg kan jo finde på alt. Men vi har aftalt at det næste strikker jeg selv helt færdigt. DEAL. Og det næste skal være grønt og skal strikkes i pelsuld.
Modellen er en af louise Klindt's modeller   CHARMEKLUDEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar