søndag den 14. april 2013

Lidt forårs hæklerier

 

Midt i al strikkeriet er der også plads til lidt hæklerier. Jeg så et billede på nettet af nogle henkognings glas der var hæklet omkring. Jeg har ikke kunnet finde nogen opskrift. Så den anden dag gik jeg igang.
Jeg har lavet den første og det bliver ikke den sidste. Den kan vel også bruges som veninde eller værtinde gave.
Jeg har også hækle en lille pose som skal bruges til at lægge et gavekort i til en fødselsdag. Bare som en anderledes indpakning.

2 kommentarer:

  1. Så fine Nancy...man skulle næsten tro, du havde været med mig på kursus hos Irene Lundgård i Skive i sidste uge..hun havde lavet noget lignende...Hendes skulle dog hænges op i et træ og med et fyrfadslys i :)

    SvarSlet
  2. Tak dette er bare for sjov - tidsfordriv.
    Men de er blevert meget søde.

    SvarSlet