mandag den 8. april 2013

Jeg har da vist lidt rigeligt strik igang.


Ja det har jeg. Det er vist ved at være tid til at jeg for sorteret i min strikke kurv og strikket færdig. For der er mere igang en jeg troede. Men jeg har også strikketøj mange steder. Der skal være noget let - til møder og sådan noget. Det der skal tænkes til - strikkes herhjemme. Så ligger der altid noget i min bil - til vis vi kører langt. Og så er der alt det andet. Og så er der det jeg skal i gang med - Patent huen. Men må vist lige stikke lidt i bund inden jeg begynder på mere. For det er jo også sjovt at starte på noget nyt ikk. Sådan har vi det vist alle.
Mie tørklæder i lækre grønne farver.
tre gange möbius strik
 
Model Jern som jeg var nået rigtig langt med , men pillede det hele op. Og starter forfra.
tørklædet fra de magiske garner
med de sjove tutter. Men strikket på vildt tynde pinde. Og det er ikke så tit mine slidte flette fingre kan strikke på tynde pinde. Så det er ind i mellem.
Så er der Charmekluden der bare skal skylles og spændes op.
Eg et wingspan der er strikket lidt smallere. Men det skal lige lidt retur der er nogle fejl der skal rettes.
Og derefter skal jeg igang med min patent hue. Så der er da lidt at tage sig til i denne tid. Man må aldrig gå ned på strik!!!!!!!!!!!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar