lørdag den 23. marts 2013

Nancy's Patenthue

Det lyder jo bare som en hue jeg har strikket - det er det ikke. Det er en hue som Louise Klindt har designet. Vi harde tidligere i år strik kursus her med Louise. Her var huen nydesignet og jeg var meget begejstret for huen. Både modellen og farven. Den må strikkes snarest. Jeg er bare en klovn til patent, det må  jeg bare blive bedre til (ellers må jeg ha fat i Pia). Der er er flere spændende udfordringer i opskriften. 
Huen skulle jo ha et navn så Louise valgte at kalde den for Nancy's patenthue. Meget overrasket blev jeg og SK... stolt samtidig. Men som Pia min veninde sagde da jeg spurtte hende om hun vidste noget om det. "Nix men den kan da ikke hedde andet den passede jo kun på min knold." Jeg har absolut ikke hue hoved - men er nød til at gå med hue. Hvis du tror at dette er en god historie fra de varme lande så kig ind på  http://louiseklindt.dk/nancys-patenthue.html  Nu har jeg fået et kit med posten som jeg skal i gang med senere. Har lige noget andet der skal på plads først.

Har fra Louise fået fortalt at den store og meget grundige amerikanske patent - guru på nette hedder Nancy Marcant. Men hun var lige gledet ud i navngivnings øjeblikket. Men hun ville heller aldrig optræde med hue på på et kursus.  Og sikkert ikke konstateret at hendes hoved normalt ligner en bold iført strikhue.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at se huen. Og den der Mobius (telefonen kan ikke skrive det rigtigt). Hvis vores veje skulle krydse igen, så må du vise mig, hvordan den skal kringles.

    SvarSlet