torsdag den 14. februar 2013

Pandekager - Rasmus Klump go home

Jeg havde lidt rigeligt med æg og formeget mælk. Så er der kun en løsning her i huset - PANDEKAGER.

Så jeg startet op med at bage pandekager, noget jeg egentlig nyder. Det har jeg altid gjort.  Så med temmelig høj 80 og 90'ere pop i anlæget blev der bagt. Samtidig med at jeg lige fik klippet de staudeholdere rent jeg havde flettet i løbet af dagen. Dejligt med et stort værksted med køkken. Det blev da også til en ortenlig stak af slagsen.
Jeg viste min forkælelsesside frem og ringede til drengene Chris og Martin 27 og 26 år ( så drengene er måske ikke helt korekt). Det er ikke egne men en nevø og en kammerat. De kommer her jævligt og elsker mad. Og JA de er forkælede men som de selv siger de kan tåle det.
Chris må jævligt holde for med min PC og lige nu arbejder vi hårdt på ny hjemmeside. ( kommer ind over foråret). 
Så der blev spist igennem. Med alt det tilbehør pandekager kan bære. Nødder, mandler, is, flødeboller, syltetøj, chokoladesovs. ( der var plads til mere tilbehør men det var hvad køkkenet indeholdt. )
Alle blev mætte og resten af aftenen flyder 2 knægte godt forædte med 3 hunde på sofaen.
God form for oprydning. Resten ryger i fryseren til senere. Man ved aldrig hvornår man har lyst til pandekager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar