onsdag den 10. oktober 2012

nyt strik på vej

Nyt strik i kurven, jeg havde lige pludselig kun en gang strik igang det er jo for lidt. Det må der gøres noget ved.
 
Som tænkt så gjort.


http://www.magiskegarner.dk/webshop/strik/torklaeder-og-sjaler/kits-med-crepegarn/strik-p9-magma-70-211-detail.html

 
På strikkefestivalen i Korsør så jeg et tørklæde men besluttede mig for ikke at købe det. Jeg er jo ellers lidt vild med kits. Men efter følgende har jeg bestilt det og er i gang. Det er strikket i crepe garn i kvadrater i forskellige størrelser. Meget enkelt at strikke. Det kræver ikke det store. Men på pinde 3 det absolut mindste for mine slidte flette fingre. og med meget tyndt garn. Men det går som ind i mellem strik. Og det er sjovt.






 
Ved at garnet er som det nu en gang er laver det tutter der hvor firkanterne mødes ret sjovt.

Der ud over havde jeg lige garn og lå til cirkel sjalet fra www.Rasmilla.dk meget let at strikke, og det gåt stærkt.Super blødt og lækkert.

Og fint mønster



Så det er bare der ud af når ikke andet kalder. Lige nu er det kursus sæson med mit pileflet. Og inden længe starter julemarkederne så strikken er gledet lidt med i rækken men ikke glemt.
 
Der findes ikke noget der er ret meget bedre en sætte sig med strikketøjet efter en hel dag med flet.Så bare slappe af med benene op, en gravhund på skødet og en kop te inden for rækkevide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar