torsdag den 11. oktober 2012

Nyt camera


Jeg føler mig meget heldig når jeg til min fødselsdag får det jeg allermest ønsker mig. Dette camera har jeg ønsket mig længe, jeg fandt det mens jeg var knap så mobil og havde tid til at surfe på nettet. Ikke fordi det jeg har ikke er godt nok, dette er bare bedre.Det er et SONY Cyber-shot DSC-HX20V. Det tegner godt allerede MEN skal lige igennem
 





BRUGSANVISNINGEN. Som skal læses, forstås og afprøves. For det kan så meget. Og sikkert meget mere end jeg skal bruge. Men fedt er det og glad for det er jeg. Jeg skal bare lige ha invisteret i et nyt hukommelses kort, for jeg tror det jeg har er for lille. Og det gamle camera som intet fejler det overtager Peder ( også hukommelseskortet). Han tager ikke så mange billeder, det er jo ikke nødvendigt for det gør jeg.
Se evt SO EIN DING http://www.dr.dk/TV/se/so-ein-ding/so-ein-ding-12#!/02:32  Det gir et godt indtryk af cameraet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar