søndag den 26. august 2012

STRIKKE CAMP

Strikkecamp på Storebælts camping og ferie center

Jeg valgte camp fra og tog strik. 

Pia også kaldet Fru Hansen og jeg besluttede at bakke op om det gode initiativ med nogetstrik  på Sjælland.

Så vi tog der ned og kigge . Vi havde besluttet ikke at tage nogle work shop.

På parkeringspladsen sad denne skønhed og prydede en stor sten. Og hun er strikket.




  
 


 Der har været en konkurence op til med at strikke udsmykning. Med temaet omkring fisk eller havet kan ikke lige huske det. Men disse er blevet til.
Og herfra glemte jeg så alt om at tage billeder. I det store telt var så meget strik og garn at jeg forsvandt ind i en anden verden,
 
Der var masser at se på og mærke på og ikke mindst at få ideer til fremtidig strikkeri. Faldt også lige over en sokke strikke maskine, vildt smart ( glemte at tage billeder af den )
 
Vi mødte Anne ( Mandagspigen) og Susanne.
 
Vi holdt kaffepause i en af de pavilioner der var på campingpladsen. Meget passende at sidde der for det var silende regn.
 
Vi gik en tur mere i teltet og fik handlet, før vi rullede hver til sit alle fire.
 




Jeg fik købt garn.  Lidt NORO til tørklæde eller sjal vi for se. 2 nøgler Kauni måske til glade striber eller noget helt andet.

 
 
 
 
 
 
 Jeg mødte disse kit dem måtte jeg bare ha. De er så fine, hæklede cup cakes og fyldte chokolader.
 
 
Lidt småting og så disse farvede hæklenåle .

En god stak visitkort til videre undersøgelse på nettet også disse små postkort opskrifter.
 
 
 
 
Jeg mødte også Marianne  Fru Pedersen som jeg for mange år siden flettede pil sammen med. Jeg fletter stadig Marianne har kastet sig over garnet. Men hyggeligt at møde hende efter 12 års pause.
  
 
 

Jeg havde taget strikketøjet med men fik ikke strikket en maske . Men havde en super hyggelig dag i strikkeland sammen med andre strikke og garn glade. Jeg håber at dette er en tilbagevendende weekend. For Pia og jeg kommer med glæde tilbage næste år. Jeg fortryder jeg ikke købte garn til to tørklæder / sjaler jeg så men så kan jeg lære det , ikke altid skal tænke mig så meget om .Det ene har jeg fundet på nettet, det andet leder jeg stadig efter.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Tak for godt selskab. Det var fornøjeligt at drikke kaffe med jer. Jeg er klar igen, hvis teltet sættes op næste år.

    SvarSlet
  2. Hej Susanne
    I lige måde, skal vi ikke bare sige vi har en aftale om et år til kaffe og ostemadder.

    SvarSlet