søndag den 12. august 2012

Sommerens Strikkerier

Dette Wingspan tørklæde er nok sommerens yndling. Strikket igen og igen.



De er alle strikket i Noro garn. Et af mine yndlingsgarner.

Det grøn/pink/melon er lidt tyndere end det grønne/blå. Men lige dejlige. Det tynde er stort set groet fast om halsen på mig.







Men med opstrifter må der jo leges og eksperimenteres derfor blev det til dette der blev til en lille kort poncho. Det bliver et af vinterens hit

Jeg er igang med et tørklæde mere i pink/lilla til vinter. Og det er lige garn til en poncho mere.




Ind Imellem blev denne poncho så lige til, en model jeg tidligere har lavet to gange. Den er bare dejlig at gå med. Strikket i Karen Noe Shetlands tweed.
Jeg har lidt mere på pindene men det er endnu ikke færdigt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar