lørdag den 9. august 2014

Hvad laver hun egentlig ???????

Kære BLOG læsere.

Jeg har ikke droppet jer.
Men der er i det sidste halve år sket mange ting, der har gjort jeg ikke er nået her ind.
Jeg holder ikke pause men der er bare andet jeg må tage mig af.
Ting som ikke skal offentliggøres her.
Men jeg har trænet, og cyklet og gået tur i skoven, og masser af ture omkring Pedersborg sø og Akademihaven.

Jeg har strikket lidt.
Jeg er igang med et tørklæde i nogle lækre pink farver, ved endnu ikke til hvem. Garnet er NORO
Så er jeg startet op på et tæppe i Neverkont strikket i Awetta stømpegarn - det bliver så fedt når det er færdigt.  Der skal nok blive rift om det, Jeg kan sagtens se Frida gravhund og jeg viklet ind i det,
Også så ligger der jo altid nogle ufuldendte projekter i kurven og venter.

Dette Wingspan er et par år gammelt men det er disse farver jeg strikker tørklæde i.


Så ha lidt tålmodighed jeg kommer igen om ikke så længe.
Håber i alle har nydt denne fantastiske sommer.


1 kommentar:

  1. Ind imellem bliver det blogskriveri overhalet af det virkelige liv, og sådan må det bare være :-)

    SvarSlet