søndag den 25. august 2013

De sidste möbius for denne gang august 2013

Foråret og sommeren igennem har jeg ryddet op i mine strikkekurve. Du læste rigtigt strikkekurve. Der var kommet lidt rigelig igang. Bla. en stribe möbius men det har passet med at der ind imellem skal være møde strik eller andet let strik. Dem har jeg så fået strikket færdig ind over sommeren. Det er blevet til tre stk.


Den ene er afsat til en lille ni årig "veninde" som gerne ville ha " sådan et rundt halstørklæde". Et magen til det de store piger har. Så det for hun da den lille skønne. Det grå sorte er strikket med rib yderst og ikke flæse. Det er tiltænkt en af mine "låne drenge" og han er vist ikke til flæser.  Der er lidt mere der er blevet færdigt det skal i nok få at se når det er monteret og skyllet op. Lige nu strikker jeg på et tørklæde i NORO. Og har et wingspan der skal trævles lidt op på inden det er færdigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar