søndag den 20. januar 2013

En flot formiddag i sne frost og sol


20 graders frost er nok. Det bed noget i næsen, men flot var det.



Da solen så også begyndte oa skinne blev det en flot formiddag i sneen med hundene. Jeg går tur med hundene herhjemme dagligt. Nogle dage længere end andre. Meget afhængig af vejret. Men en solrig formiddag med sne og alt formeget frost er da bare flot

 Der var rim i alle træerne.

Is på mosen.


De nyhøstede pil er næsten begravet i sne. 


De gamle pil på marken var bare pyntet med sne.




2 af 4 sæder vi mødte hvor rådyrene har ligget i nat.


Men solen gør at alle tre hunde gider være ude at gå med mig. Det var en flot formiddags tur.

2 kommentarer:

  1. Nancy jeg har læst andre steder, at det er blogger og ikke dig der har et problem...jeg så et link, som jeg sender til dig i morgen, når jeg er på en almindelig pc og ikke iPaden :-)

    SvarSlet
  2. læs sidste indlæg og svar hos
    johannesmose.blogspot.com
    her er måske en løsning
    krydser fingre

    SvarSlet