mandag den 31. december 2012

Nye Bøger

Min mor skulle har bøger i julegave i år. Hun er dygtig til at kniple. På vores sommer ferie havde vi set en finsk kniplebog vi ville gi hende.  Vi surfede rundt på nettet og fandt 4 bøger til hende på en tysk hjemmeside. Jeg fandt så også lige lidt bøger til mig selv. Jeg er glad for fagbøger ( læser aldrig en bog). Te bogen fra Perchs te handel er en fantastisk bog. Af en eller anden grund har jeg ikke fået bestilt den. Den udkom i 2009. Den var nu som særoptryk i Netto. Så nu er den indkøbt og står i min reol. Det er en meget flot bog, og jeg glæder mig over at ha fået den i hus.
Julehjertebogen hørte jeg om for et par år siden den er skrevet af en mand der har flettet hjerter hele sit liv. Der er mange flotte modeller og gode fortællinger i den. Jeg så et klip i TV2 ØST igen i år og nu har jeg den. Jeg fandt den i Nationalmuseets butik. Der fandt jeg også Fru Nimbs Kogebog. Den har jeg også hørt om. Fru Nimb var for det finere borgerskab hvad frk. Jensen var for arbejder klassen. Og frk. Jensens kogebog er jo ikke til at undvære. Jeg har ikke nået og kigge i den endnu, men glæder mig.  Sådan gik det til at jeg fik lidt ekstra bøger i huset her til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar